Sider

torsdag 8. november 2012

Kaker og sjokolade! Men spiser de det ?

Det er viktig å kose seg!




Eg legger merke til det at mange av rosabloggerene legger ut oppskrifter på kaker, muffins, sjokoladesuffle osv. 
Disse bildene kommer ut på blogger om det skulle være helg eller midt i uka.
Dette er jo noe eg syns er vel og bra! Ein skal kose seg her i livet!




Men det eg lurer på er om dette er noe dei sitter og propper i seg og godter seg med, eller om dei bare smaker på det og rynker på nasen?
Det eg mistenker er at dei baker det, lukter på det og ikkje minst tar bilde av og legger ut på bloggen ;)
Eg for min del har brukt mine 25 år på å kose meg med brus og sjokolade og nyter det til det fulle.
Det eg no håper er at eg kan fortsette med dette no når eg har begynt å skrive treningsblogg :p


Så vist det er tilfelle at desse bloggerene som til stadighet legger ut fristende bilder av diverse godsaker faktisk nyter livet og spiser kaker hele dagen.
Og at forskjellen på de og meg er at dei etter dei har kost seg med kaker og digg tar seg ei treningsøkt.
Så skal vi få orden på dette her :D
Så eg ser no at min treningsblogg skal fortsette med kakespising og eg skal seff prøve å lære meg å få motivasjon til å trene.
For vist trening gjør at eg kan kose meg og få bedre kondis og bedre form blir dette helt topp!

Eg har på ingen måte som mål å bli sjåande ut som en rosablogger sjøl om eg er blitt ein.
Målet er vel bare det å lære meg å like å trene for å få et enklere liv :p

Eg ønsker meg sjøl lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar