Sider

lørdag 3. november 2012

Noen ganger er det all right !

Nå føler eg meg som en skikkelig blogger :P

Ligger under dyna med to hunder i senga og slapper helt av og fullt fokus på bloggen !
Hundene snorker, Karoline er på jobb og eg er jævlig sulten!
Men det er varmt og godt under dyna og direkte kaldt uten forbi...

I går var ein stressende, lang og heilt fantastisk dag ! Stresset var eksamensnerver som eg ikkje hadde trengt å bruke energi på, eksamen trur eg må ha gått bra! Eg fikk no levert den inn lenge før tida var ute så det er jo positivt!

Så var det heim der det var fridykking på tapeten. Det var kjekt å få testa våtdrakten at den holdt på temperaturen. For en vet aldri med ei billig drakt fra XXL om det er berekna på 28 grader eller ka det er ..
Men eg holdt varmen så det var jo topp!

Så var vi en tur i Strandvik for å suge til oss litt inspirasjon til vi skal bygge hus der ute ;)
Merker eg begynner å få grå hår bare av å tenke på at vi skal bygge hus.
Men tror det blir kjekt, spesielt når det er klart til å flytte inn i det :p

Så gårsdagen var Helt all rigth!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar