Sider

lørdag 3. november 2012

Sponsor til Bloggen burde kunne vere med på å øke inntektene ;)

Eg trudde det var reklame og irriterende popups som var grunnen til at rosabloggerene tjente opp til 100 000 i mnd.
Nå leste eg at Sponsorer var det som var tingen :)

Eg har saumfart nettet for noen som vil sponse meg, men med mine i overkant av 200 lesere kvar dag blir ikkje det lett.

Der kommer  http://sponsetblogg.no inn i bildet. De har folk på saken til å finne en sponsor som passer perfekt til min blogg.
Trykk gjerne på linken og registrer bloggen din om du også vil bli sponset.

Eg skal bare fortsette å skrive fine innlegg med innhold om ingenting for å opprettholde besøkende og kanskje en dag øke antallet lesere :)

Hadde eg bare brukt lebestift og merkeklær som kostet en mndslønn pr plagg hadde eg nok økt leserskaren betraktelig.
Men for meg som bruker lypsyl og klær fra Jack & Jones og Moods of Norway er det ikkje så lett.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar