Sider

torsdag 1. november 2012

Nytt Facebook design igjen :)

Da er det på tide med ny Facebook utforming igjen!
Dette skal bli en ny og utfordrende oppdatering av facebook, denne gjør at tidslinja ikke lenger ser ut som en tidslinje.
Og nå blir det venners aktiviteter på høgre sida av delelinja på "tidslinja" og dine aktiviteter på venstre sida.

Er det bare meg eller legger ikkje dere heller merke til forrandringene facebook til stadighet gjør?
Men eg føler det hele veien er klaging over nye oppdateringer og ubrukelig design.
Merkelig for min facebook er hele veien lik, den er full av statuser om unger om kor fint folk har det og at unger får tenner, kem som vant fotballkamper, kem som er forelska, gøyale historier fra bygdetullinger og no er nok facebooken deres full i mine blogginlegg :p

Så nå ser eg frem til klaging om denne nye facebook oppdateringen !
Kem veit, kanskje dette blir en ny og bedre facebook.

http://www.insidefacebook.com/2012/10/31/facebook-tests-timeline-layout-with-single-column-of-posts/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar