Sider

mandag 29. oktober 2012

Farmen

Da er det tid for Farmen på TV2 :)
Et kjempe konsept av en reality serie! Kem har ikkje drømt om å legge fra seg bloggen i noen uker og leve som forfedrene vår gjorde ?
Eg har sjøl meldt meg på utallige ganger uten å bli innkalla til intervju en gang :(
Men likevel synest eg det er artig å sitte å se på i fra sofakroken !
I år har eg en slektning der inne og så da er det jo litt ekstra artig :)

Så no har eg fylt kjeften med General snus mens eg sipper på julebrus og nyter TVkvelden...
Og i år har jo Farmen nådd nye høgder med han der som står fram som en god kristen... Et skikkelig godt eksemplar av en bygdetulling etter min meining! Han motseier det eg mener er gode kristne retningslinjer og har rett og slett plukket ut driten av den stakkars religionen og laga sin egen versjon.. Men underholdende er det jo!!
Kvinnesynet hans er jo og et kapittel for seg sjøl.

Men no var det ikkje den store Farmen presten dette innlegget skulle handle om, dette innlegget skulle vere meningsløst og bare vise det at eg har det fint med avslapping, snus og brus :)

2 kommentarer:

  1. Hei. Søt blogg. Hilsen en gammel byggfag-wannabe-åsmund-eide-cus-he´s-cool-and-no-fool-and-he-use-the-best-tool... yeah-that´s-right...-at-school-and-now-i-take-my-sunnglasses-on-cuuus-it´s-tooo-much-SoooooooL! BOOOOOOMMMM!!


    The Rimer and a fast climber

    SvarSlett
  2. Hei. Søt blogg. Hilsen en gammel byggfag-wannabe-åsmund-eide-cus-he´s-cool-and-no-fool-and-he-use-the-best-tool... yeah-that´s-right...-at-school-and-now-i-take-my-sunnglasses-on-cuuus-it´s-tooo-much-SoooooooL! BOOOOOOMMMM!!


    The Rimer and a fast climber

    SvarSlett