Sider

tirsdag 30. oktober 2012

Sofakos og blogging

Mens eg sitter å koser meg med blogging og Hotel Cæsar hopper det opp to rakkere som ville ha litt oppmerksomhet :)
Men det er jo bare koselig det da ! :) Kjekt at de vil hjelpe meg i gang med blogginga!

Ja eg ser på Hotel Cæsar, har fulgt med mer eller mindre siden det startet for 14 år siden og det er like hjernedødt nå som det var når det startet men likevel må eg svippe innom med jevne mellomrom og få med meg om Jens August har fått noen nye erobringer eller om hotellet skulle bli rammet av en katastrofe for 50ende gang på 14 år.

Skjegget har eg latt gro da eg ikkje finner laderen til barbermaskina mi, eller fjortisbarten som Karoline liker å kalle det.
Mammo kommenterte sjegget i dag og sa ho hadde lagt merke til at det var populært med sjegg for tida sjøl om alle ikkje kledde det :p Eg vet ikkje om det var et hint eller om det betyr at eg er motebevisst .. Så eg tolker det til at eg følger trenden å la skjegget gro!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar