Sider

mandag 29. oktober 2012

Fjortisblogg

Nå begynner rosabloggen å ta form og eg har satt meg nøye inn i bloggelivet :)

Dette er jo helt topp og tar vekk alt fokuset fra skolearbeidet ! Slipper å tenke på den dumme matten som eg skal ha eksamen i på fredag! Eg forstår mer og mer sminkedukkene som holder på med dette dag ut og dag inn, og dette får meg til å føle meg som ei lita jente på 14 igjen .... Eller noe sånn :P

Ute har det blitt mørkt og eg lurer på om vi har stilt klokka og!? det betyr at jula nermer seg, eg har tatt del i galskapen i dag og kjøpt meg julebrus som eg lesket meg med til middagen :D
Den var like god som i fjor :) Til helga tror eg kanskje det er på tide å begynne å smake på juleølet og :)

Men nå står hundene å drar meg i foten å prøver å få meg ut av blogghelvetet og ut i den friske fine haustkvelden i Fusa :D

2 kommentarer:

  1. Hei. Søt blogg. Hilsen en gammel byggfag-wannabeblogger.

    SvarSlett
  2. Hei. Søt blogg. Hilsen en gammel byggfag-wannabe-åsmund-eide-cus-he´s-cool-and-no-fool-and-he-use-the-best-tool... yeah-that´s-right...-at-school-and-now-i-take-my-sunnglasses-on-cuuus-it´s-tooo-much-SoooooooL! BOOOOOOMMMM!!


    The Rimer and a fast climber

    SvarSlett