Sider

onsdag 31. oktober 2012

XXL

I dag svinga eg innom XXL - Sport og villmark for min mor som trengte nye vintersko :)

XXL er ein butikk eg trivest godt i! Når eg er der inne kommer inn der sniker friluftsmannen i meg seg frem, og eg trur eg er den som går ofte i fjellet og tenker eg skal begynne å trene.
Så eg kan finne på å bruke penger på ny jakke, joggesko eller ski. Sjøl om eg verken står på ski eller jogger.
Eg har for vane å ta meg en jakt tur eller kanskje to i året, da er det rypejakt eg begir meg ut på. Så eg har brukt utallig tusen kroner på jakt utstyr for den ene turen i året og da skyter eg kanskje ei rype annen kvar sesong. Så kjøper eg rype i butikken og lager meg en deilig rype middag :D Så vist vi ser økonomisk på det eller ser fornuftig på det burde eg ikkje brukt ei krone og bare gått i butikken og kjøpt meg rypemiddag og spart ein haug med penger.

Men eg har ikkje for vane å være verken økonomisk eller fornuftig, og det er eg glad for!
For fjellturen eg pleier å ha ein gang i året i lag med hundene mine der vi kan finne på å gå i fjellet i 8-10 timer er heilt fantastisk! Uten telefondeknong, med bare lyden av fuglekvitter og bræk i fra forvirra villsau får eg ein indre ro som er fin å avkoble med !

Når rypene skulle finne på å lette langt innenfor skuddhold har eg hagla på ryggen, står med ryggen til, nett tatt meg ny bit av sjokoladen, sjekker eg telefonen for dekning, knyter eg skoen , nyter utsikten eller syns synd i den stakkars høna som eg har skremt opp :P Men likevel kaller eg meg for aktiv jeger og eg er stolt av det.

Grunnen til at eg skriver om jakt i dag har ikkje noe med at eg har tatt på meg utstyret og gått til fjells, nei langt der i fra! grunnen er bare det at når mammo spurte meg om eg kunne svinge innom etter skulen i dag og kjøpe sko til ho fikk eg en unnskyldning til å gå rundt å se om det var noe eg kunne bruke penger på :)
Denne gangen greide eg å stå i mot men eg fant mykje kjekt eg skal bruke penger på seinere :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar