Sider

onsdag 31. oktober 2012

Nå har eg tjent mine første kroner på bloggen :D

Der tikket det inn dei første kronene på bloggen!
Eg er et skritt nermere å bli rik på bloggingen min :p

Nå mens eg har kost meg med Ylvis, Kompani Karlsen og farmen har det tikket inn 45 kr på den ene kontoen min for bloggen :)

Det tok ikkje mange dagene før det kom inn penger nei :) skal eg tjene 45 kr uka blir jo dette ein kjempe suksess :D
Nå får eg bare mer og mer tro på bloggen!

Er det noen andre bloggere der ut som kanskje har tips og råd til kordan eg kan tjene penger på dette her?
Penger er med å motivere til å legge inn flere og bedre innlegg..

Legg gjerne igjen linker til bloggen deres så eg kan inn å lese for underholdning og motivasjon.
Og gode tips og innspill i kommentar felt tas i mot med stor takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar