Sider

onsdag 31. oktober 2012

Halloween

Knask eller knep!?

Halloween en tradisjon som er kommet til Norge så kjøpmenna rundt i det ganske land skal tjene litt ekstra! Noe som er vel og bra men måten det blir gjort på vet eg ikkje om er det beste.
Sende ungene ut i mørke høstnatta utkledd så dei får mareritt i ukesvis om dei skulle vere så uheldig å se seg i speilet..
Tradisjonen innebærer og å kjøpe kvar sin kartong med firstprice egg som skal kastes på de som ikkje vil gi ungene snop når dei kjem og ringer på døra og skriker knask eller knep..

Da er eg heller for det vi holdt på med i barndommen, julabokk der måtte vi vertfall nynne fram ein julasong..  Men det er jo godt sånne tradisjoner bare blir flere og flere! No har me Halloween, så kjem Santa Lucia, Julabokk, Nyttårsbokk, så e da den der Hjertedagen... (valentinedagen). Så har du påskeharen ... Da e alltid ein anledning for å trykke ungene full i sukkertøy og digg... Om da skulle vere sommarferie, bursdag, sirkus, tivoli, lørdagsgodt og sånn kunne vi holdt det gående...

Men tilbake til Halloween, dette er ein tradisjon eg ikkje har kjennskap til og egentlig ikkje har noe særlig til overs for. Så er det dette graskaret da.. Som skal skjeres ut og tennes lys i... Men graskar, går det ann å spise det ? Det er ein frukt eller grønnsak eller ka pokker det er som eg aldri har satt tenna mine i.. Men mulig da er mitt tap og at graskar smaker godt... Kem veit ? Kanskje eg må prøve....

Men ein ting er sikkert er at om eg skulle smake på graskar ein gang så skal eg vertfall ikkje skjere ut et ansikt i det og tenne lys i det etter på... Eller eg skal aldri si aldri for eg er veldig lett påvirkelig,,, Eg er jo tross alt begynt å blogge :p

Men i kveld har eg uansett ikkje tenkt å opne døra for desse stakkars ungene som har fått trødd over hodet ei drakt så stygg som mulig eller trynet malt så ein skulle tru ungene hadde vert i ei stygg bilulykke..
Eller kanskje eg skal opne bare for å få meg ein god latter og et egg i trynet fordi eg endå ikkje har gått til innkjøp av snop... Eller kanskje eg skal på butikken å kjøpe litt snop :D Men må kjøpe så mykje at eg er kvalm før ungene begynner å ringe på !

Ein anna ting eg må tenke på er desse to beista av noen hunder eg har. Dei tror sjøl at dei er på størrelse med dei største hundene som finnes og helst tror dei at dei er større enn det og. Dei kan finn på å stå å gjø på ei ku og dei trur heilt seriøst at den kua skal bli redd... Den kua e for pokker 30 ganger større enn sofahundene mine men dei skal ha for pågangsmotet da...
Men mørkredde er dei! Han eine blir livredd når det ringer på døra eller når uret på veggen heime hos foreldra mine plinger en gang i halvtimen og da gjør han og skriker som en stukket gris. Han andre er redd for unger og spøkelser.

Så eg er meget spent på ka som skjer når eg skulle opne døra og der står det ti unger utkledd som spøkelser og monster, som kaster egg !?

Litt av en tradisjon, og denne som alle andre tror eg er kommet for å bli..

1 kommentar:

  1. Heilt enig "Kurtan"!!. Vi har og bestemt oss her i huset for ikkje å ta del i dinna dustete skikken. Koffor skal vi hive oss med på nokke som handelstanden fant ut for 10-12år sia at "ditta kan vi tjene penga på"??? Og folk hive seg på og kjøpe kostyme til tusenvis av krone. 135mill kroner kjeme vi til å bruke i år på og kle oss ut som daue folk....
    Rune

    SvarSlett