Sider

tirsdag 30. oktober 2012

Sexvideo vs Fjortisblogg

Eg har jo som sagt tidligere starta bloggen for å se kor lang tid det tar før eg kan tjene penger på bloggen. Og allerhelst kor lang tid det tar før eg blir millionær på bloggen ;)

Nå ser eg det at den kanskje ikkje ukjente Kim Kardashian har enda en sexvideo på avveie. Dette var jo måten ho blei kjendis på, nettopp å ha sex og "lekke" videoen og dermed bli allemannseie og søkkrik.

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/-ny-sexvideo-med-kim-kardashian-i-omloep-3912566.html

Kanskje det er her pengene ligger, at det var sexvideo vi skulle begynt med og ikkje rosablogging.
Men la gå kanskje målet mitt skal å bli mer kjent enn Kim Kardashian uten å lekke så alt for mange sexvideoer. Med hensyn til verden rundt meg ?

Trur det får holde at eg "lekker" ut ka eg spiser til middag, kortid hundene driter, om eg mot formodning skulle vaske huset en dag, at eg går på skulen, at eg skal på jobb, at eg er full, at eg har 4 uker fri mens andre skal jobbe, at eg har det fint, at det snart er jul osv. Ting eg har plaget folk med siden 2007 da eg måtte gi etter å få meg en facebook konto :)

Så da er det vel på høg tid å poste at Karoline har laget digg kveldsmat til meg mens eg sitter og glor på CSI på TVN :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar