Sider

tirsdag 30. oktober 2012

Middagsbesøk

Hei Bloggen!

I dag orka verken eg eller Karoline å lage middag :p
Da er det godt at mammo hadde litt ekstra spaghetti å by på..
Eg er tydligvis ikkje kommen heilt inn i dette med blogging for eg huska ikkje å ta bilde av middagen før eg slukta an.. Eg huska heller ikkje å ta bilde av dei små beista mine som herja med den stakkars tispa til gamlingene og ei heller huska eg å ta bilde av minste brodern som skulle ut å spille fotball i mørket :)
Men dette kommer seg vel sikkert etter kvart tenker eg...

For at bror min skulle få spille fotball med kompiser skulle vi kjøre han, men siden vi kjørte Caddyen når vi skulle på besøk til mammo og den bare har to seter måtte vi låne nye bilen til mammo, ein Toyota Avensis. Da var eg kjapp å si eg kunne kjøre sjøl om det oftest er Karoline som kjører siden ho er den flinkeste av oss å kjøre! Bilen var fin å kjøre den, så oppgraderingen fra Hiace`en tilbake i de tider eg lærekjørte heime eller fra peugeotten dei hadde før er betydelig og no har dei endelig fått seg en skikkelig bil :D

Ellers i dag har eg vore på skule å prøvd å lære meg litt matte.. Eg for min del meiner det er mer fysisk krevende å sitte på de dårlige stolene på skulen enn det å faktisk vere ute å jobbe! Etter skulen er eg sliten i ryggen og hodet når eg kjem heim!
Men eg skal vel ikkje klage når det å gå på skulen for min del er ei uke med skule kvar 6. uke :)

Nå har eg lest blogger opp og i mente for å finne ut kordan en skal tjene penger, når eg trodde eg hadde funnet ut kordan eg skulle fylle kontoen måtte eg lese nye blogger opp og i mente for å finne ut kordan eg skulle legge inn reklame på bloggen min og når eg sjekker kontoen kommer det fortsatt ikkje noe inn der sjøl om det blinker reklame på siden av inlegga mine.. Så timebetalingen er foreløbi ikkje noe å skryte av i bloggverden!
Men blogginga gir meg så mykje så det går fint ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar