Sider

mandag 29. oktober 2012

Fortsatt ikkje blitt rik på blogging..

Dette blir blogginnlegg nr 3. Og det er ikkje kommet inn ei krone på kontoen.. Det var vist ikkje så enkelt som de oversminka, motebevisste blonde jentene vi  leser om skal ha det til!
Men eg har ingen plan om å gi opp! ;)
For nett nå sitter eg på skulebenken for å lære meg litt mattematikk.. For det min mor lærte meg var at med skule blir en smart og de smarte tjener masse penger .. Men nå har eg lest at de blonde tjener penger på blogg.. Eg velger å prøve begge deler så får vi se :)
Eller så er det en fin og kald haust dag I Bergen by, så det er Jo typisk å sitte inne på skulebenken da mens mine blogg kolegaer sitter på cafe og blogger og I tillegg tjener penger på det :P
Nå er heldigvis snart skuledagen over og eg skal heim og se om mammo har laga noe godt til middag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar