Sider

søndag 28. oktober 2012

Ny Blogg

Nei for pokker, no leser eg at folk blir milionærer på å blogge! ?
Så da søkte eg gjennom den store internetten og fant ut det å blogge er jo det samme som å skrive dagbok.
Dagbok har eg jo skrevet i alle år så det skal gå lekende lett å bli søkkrik på dette her :D

Kjære dagbok, nei vent litt.... Det tar nok litt tid å venne seg til dette her men ....
Kjære bloggen :p

OK da er vi i gang! Eg har ryddet plass på kontoen så no skal det blogges!
Eg har ikkje bestemt meg på ka type blogg eg skal skrive men eg ser det at rosablogg er det som er mest lønnsomt så la gå eg har sett min andel jentefilmer, eg har to hunder på størrelse med en katt som eg kan legge ut en haug med bilder av og eg bytter mobil annen kvar mnd, så kanskje rosablogging er noe for meg ?
Men vi får se!
Målet er vertfall ikkje å formidle noe som helst med dette her , egentlig er det ikkje mål og meining bak noe atv dette her uten om at eg skal suge godt med penger ut av bloggen min :D

Men for å få en kick start på blogginga mi da så kan eg fortelle litt om meg sjøl sånn at dere skjønner ka tosk som ligger bake disse linjene som skal føre til at min økonomiske fremtid blir sikret.

Eg er født på Stord sjukehus alt for seint på året i 1987. På Stord/Fitjar bodde eg til eg var nesten 4.
Da fant gamlingene ut at vi skulle flytte litt nermere røttene mine i sogn så vi flytta til den vakre bygda Eikelandsosen i Fusa kommune. Der tok det ikkje lang tid før eg følte meg som heime. Eg begynte på skule men for å si det med en gang så er det ikkje skulene i Fusa som gjør at norsk ferdighetene er helt rævva men min tilstedevælse i timene. Skule har ikkje vert min sterke side, det er vel sikkert noe av grunnen til at eg fremdeles går på skule :P
Når eg hadde lurt meg gjennom ungdomskulen flytta eg tilbake til Stord der bodde eg to år før eg skulle prøve Os, Bergen, Fusa, Stjørdal og no bur eg i Haugesund.

Da begynner dere å få innblikk i at eg er en rastløs type som aldri finner helt roen...
Men bare for å ha det klart fra starten av, for eg sjøl har en fordom om at de som blogger ikkje er i arbeid så er eg faktisk det. Det som gjør at eg fant ut eg skulle bruke av tida mi på å blogge er at eg jobber i Nordsjøen. Der har vi mer fri enn vi jobber så da er det jo helt perfekt med litt blogging for å få dagene til å gå. :p

Men nå er eg drit lei av å skrive for så mye som dette her tror eg ikkje eg har skrevet siden eg skreiv ei novelle en gang i 9 klasse.
Så det får holde for no..

Så vi snakkes bloggen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar